Повернення товару

Ви маєте можливість повернути товар протягом 14 днів, якщо він вам не підійшов.

Товар повинен бути не використаним, в оригінальній упаковці та не підпадати до списку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), відповідно до Додатка 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1992 року, №172:

  • перо-пухові вироби;
  • рукавички;
  • білизна натільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби.
  • товари в аерозольній упаковці

Інструкція для повернення

  1. Напишіть нам листа на електронну адресу outfitter.in.ua@gmail.com, вказавши номер замовлення та причину повернення.
  2. Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня. Якщо відправляєте листа в вихідний - то в перший робочій день після вихідних. 
  3. Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram/Email від нашого менеджера:
    • Доставку повернення оплачує покупець;
  4. Максимально швидко заберемо повернення з пошти і перевіримо:
    • Наявність бірок;
    • Відсутність слідів використання;
    • Цілісність упаковки;
    • Комплектність товару
  5. Якщо з товаром все добре - протягом 3-х робочих днів з моменту отримання, зробимо повернення коштів.

 

Гарантія

На 100% товарів в інтернет-магазині Аутфіттер поширюється гарантія. Терміни гарантії можуть відрізнятися в залежності від виробника товару. Гарантія підтримується нашою компанією та компаніями-виробниками продукції.

Способами забезпечення гарантії є: обмін товару або гарантійний ремонт. Рішення про спосіб забезпечення гарантії приймається представником виробника в Україні.

Увага! На гарантійне обслуговування приймаються тільки товари в чистому і охайному вигляді.

Інструкція для гарантійного обслуговування

  1. Напишіть нам листа на електронну адресу outfitter.in.ua@gmail.com, вказавши номер замовлення та опис проблеми з фото;
  2. Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня. Якщо відправляєте листа в вихідний - то в перший робочій день після вихідних.
  3. Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram/Email від нашого менеджера:
    • Вартість доставки оплачує покупець;
  4. Максимально швидко заберемо повернення з пошти і передамо у відділ гарантії;
  5. Протягом 3-х робочих днів надамо інформацію про варіанти вирішення, якщо випадок гарантійний:
    • Товар буде відремонтований;
    • Товар буде замінений на такий же або запропонуємо аналог;