Повернення товару
Ви маєте можливість повернути товар протягом 14 днів, якщо він вам не підійшов.
Товар повинен бути не використаним, в оригінальній упаковці та не підпадати до списку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), відповідно до Додатка 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1992 року, №172:
- перо-пухові вироби;
- рукавички;
- білизна натільна;
- панчішно-шкарпеткові вироби.
- товари в аерозольній упаковці
Інструкція для повернення
- Напишіть нам листа на електронну адресу outfitter.in.ua@gmail.com, вказавши номер замовлення та причину повернення.
- Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня. Якщо відправляєте листа в вихідний - то в перший робочій день після вихідних.
- Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram/Email від нашого менеджера:
- Доставку повернення оплачує покупець;
- Максимально швидко заберемо повернення з пошти і перевіримо:
- Наявність бірок;
- Відсутність слідів використання;
- Цілісність упаковки;
- Комплектність товару
- Якщо з товаром все добре - протягом 3-х робочих днів з моменту отримання, зробимо повернення коштів.
Гарантія
На 100% товарів в інтернет-магазині Аутфіттер поширюється гарантія. Терміни гарантії можуть відрізнятися в залежності від виробника товару. Гарантія підтримується нашою компанією та компаніями-виробниками продукції.
Способами забезпечення гарантії є: обмін товару або гарантійний ремонт. Рішення про спосіб забезпечення гарантії приймається представником виробника в Україні.
Увага! На гарантійне обслуговування приймаються тільки товари в чистому і охайному вигляді.
Інструкція для гарантійного обслуговування
- Напишіть нам листа на електронну адресу outfitter.in.ua@gmail.com, вказавши номер замовлення та опис проблеми з фото;
- Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня. Якщо відправляєте листа в вихідний - то в перший робочій день після вихідних.
- Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram/Email від нашого менеджера:
- Вартість доставки оплачує покупець;
- Максимально швидко заберемо повернення з пошти і передамо у відділ гарантії;
- Протягом 3-х робочих днів надамо інформацію про варіанти вирішення, якщо випадок гарантійний:
- Товар буде відремонтований;
- Товар буде замінений на такий же або запропонуємо аналог;